bg en de

5 Факта за дигиталния маркетинг

Много хора не могат да си представят ежедневието без дигиталните медии - почти всеки разполага с профил в социалните мрежи и получава достъп до всякаква информация, сърфирайки в Интернет. Чрез онлайн рекламата всеки бизнес може лесно да достигне аудиторията си и да постигне своите рекламни цели. Ако бизнесът Ви все още не разполага с профил в социалните мрежи, вече е крайно време да направите промяна.
Ако искате да изградите Вашата онлайн реклама, тук ще намерите 5 интересни факта, които трябва да знаете преди да започнете.


1. Онлайн рекламата е изгодна и ефикасна

Когато кажем думата ,,Реклама“ повечето хора я свързват с телевизионни проекти, с ТВ звезди и огромен бюджет. Но при онлайн рекламата не е нужно да бъдат инвестирани много пари, за да впечатлите Вашите клиенти и да достигнете потенциалните си такива. Можете да рекламирате в многобройни онлайн канали като: Facebook, Youtube, Instagram и др.. и да достигате до милиарди активни абонати с фиксиран бюджет.


2. Целева група

Едно от най-големите предимства на онлайн рекламата е, че може да сегментирате Вашата целева група и да насочите рекламните послания точно към нея. Чрез E-mail маркетинга например, имате възможност да изпращате персонализирани съобщения на Вашите клиенти, за да бъдат те винаги запознати с най-актуалните новини свързани с Вашия бизнес. По този начин оставате в контакт с тях за продължителен период от време.


3. Мобилен Маркетинг

Няма значение какво мобилно устройство използвате. Факт е, че използването им нараства, а с това и възможностите да достигнете до Вашите клиенти. 87% от хората, които използват интернет, притежават Smartphone и почти всички взимат решение за покупка, докато използват телефона си. Общо съществуват 8 милиона приложения в Google Play Store, 2,2 милиона в Apple App Store, 669 хиляди в Windows Store и 600 хиляди в Amazon App Store - имате възможност да позиционирате Вашата реклама във всяко от тях и да достигнете до Вашите потенциални клиенти.


4. Influencer-Marketing

Една от най-актуалните тенденции в рекламния бранш е Influencer-Marketing. Блогърите и най-следваните личности в Instagram и Youtube играят важна роля в нашето общество. Те формират мнението на голяма част от днешните потребители. Ако някой от тях публикува снимка/видео с Вашия продукт, това може да донесе само дивиденти за Вашия бизнес. Според някои проучвания потребителите имат повече доверие на рекламата на Инфлуенсърите, отколкото на класическата реклама. Статистиките показват, че 57% от тях са закупили продукт благодарение на Influencer Marketing или са използвали услуга, рекламирана чрез него.


5. Вашите конкуренти вече инвестират в Онлайн реклама

Повече от 50 милиона предприятия от малкия и среден бизнес са активни във Facebook. Вашите конкуренти използват Facebook, за да спечелят вниманието на клиентите си и да привлекат нови такива.
Дигиталната реклама е изгодна и ефикасна за всеки бизнес.


Ако все още не сте инвестирали в реклама в онлайн пространството, планирайте Вашата дигитална маркетинг стратегия сега с Продизайн!


Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия