bg en de

3 мита за онлайн рекламата - развенчани

Що се отнася до рекламата в Интернет, все още има компании, които подхождат скептично. Ето и 3 от основните им притеснения:

- Това е спам/измама


За да не бъдете индентифицирани като спам е важно да подходите с нужното ниво на професионализъм. Ако Вашата цел не са кликовете на всяка цена, тогава онлайн рекламата може да работи за Вас. Затова е нужно да познавате своята таргет аудитория и да ѝ предложите това, от което се нуждае - правилното съобщение и ценна информация, поднесени по интересен и креативен начин.

- Скъпа е


Несъмнено ще Ви излезе солено, ако искате да брандирате началната страница на Yahoo за един ден. Само около 450 000 долара.
В случай, че не се целите толкова безразсъдно високо, може да постигнете успех със значително по-малко. Предимство на онлайн рекламата пред тази в стандартните медия канали, като телевизията и радиото е, че може да достигнете до многохилядна таргетирана аудитория, при това на разумни цени.

- Не работи


Няма унифицирана формула за успех в онлайн рекламата. Както всичко останало, понякога тя ще работи, понякога - не. Но Вие може да поправите това.Първо, дефинирайте целите си - какво, на кого, как, колко, къде. Не губете пари и време, представяйки рекламата си пред грешната публика. Таргетирайте!
Веднъж стартирали е важно да следите внимателно резултатите на своята кампания и ако нещо в нея куца - променете го.

Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия