Правилното подбраното име отразява есенцията и характера на бизнеса ви. Замислете се за момент, кои се любимите ви брандове? Обърнете внимание, че именно името изниква първо в съзнанието ви. Името е „етикетът“, който слагаме на цялата визуална идентичност, на продукта или и дори позитивните асоциации, свързвани с бранда. Затова ние в Prodesign. вярваме, че намирането на най-доброто име за вашия бранд е процес, който е основополагащ за по-нататъшния му успех.
На първо място е важно да си отговорите какви са онези непреходни качества, които вашият бранд притежава и за кого те имат значение. Ще ви разкрием няколко лесни техники, с които да стартирате процеса по изграждане на точния бриф. Погледнете вашия продукт или услуга от друг ъгъл, кое го прави уникално, като процес, като добавена стойност за потребителите. Направете списък с епитетите, с които искат да го свързват, намерете световни примери за други брандове, които според вас притежават тези характеристики. Дори тази задача да ви затруднява, не се притеснявайте, просто ни се обадете и с радост ще ви дадем съвет.
Неймингът е процес, при който хаотичното хвърляне на идеи без ясна посока е загуба на време. Затова ние следваме стриктни правила, когато започнем работа по създаването на име за вашия бранд. Взимайки насоките от брифа, нашият екип ще разработи няколко основни насоки. В зависимост от вашите нужди този процес може да бъде направен в няколко последователни етапа, включвайки допълнителни елементи като разработването на слоган, търсенето и регистрирането на подходящ домейн и разбира се дизайн на лого.
Ще дойде времето, в което ще разширите бизнеса си. Името на вашия бранд трябва да отговаря на сегашните ви цели, но и да бъде достатъчно гъвкаво, за да пасва на един по-зрял бранд. Името често ще бъде първия досег на потребителите с вашия продукт или услуга. Струва си да инвестирате и да направите това първо впечатление наистина запомнящо се.
Помислете и дали вашият бранд ще достигне чужди пазари. Хората в различните държави имат различен темперамент и ценности, различен начин на изразяване. Създаването на успешен интернационален бранд е истинско предизвикателство, а ние от Prodesign. сме доказали, че обичаме предизвикателства.