Бранд ръководството е логичната финална стъпка при завършването на бранд идентичност. Това е инвестиция, която във времето се изплаща, гарантирайки ви ясни и логични правила за развитието на вашия бранд, независимо от обстоятелствата и ангажираните страни.
Едно лого само себе си е добро начало при налагането на даден бранд. За да разкрие пълния си потенциал обаче, то трябва да е придружено от ясни правила и точни примери за неговото приложение. Как се използва в дигитална среда, при печат, какви са основните цветове на бранда и как се комбинират, кои шрифтове трябва да присъстват в комуникационните ви материали? Това са само част от въпросите, на които разработения от нас бранд бук ще даде конкретен отговор.
Бизнесът ви ще се промени, ще се разрасне, а това ще промени и вашият екип, вашите партньори и подизпълнители. Това, което обаче трябва да съхраните в хода на този естествен процес е вашият облика на вашия бранд. За да наложите успешно визуалната идентичност на вашия бранд, трябва установените принципи за неговата употреба да се спазват стриктно. В този смисъл добре структурираното и подробно бранд ръководство ще бъде от огромна ползва на всеки член на екипа ви. А когато настъпи време да възлагате дизайн проекти, ще разполагате със стабилна основа, върху която лесно да надграждате.
Не на последно място целта на създаването на един детайлно бранд ръководство е да ви даде свободата да развивате своята бранд идентичност във времето, без да бъдете зависими от трети страни. Ние в Prodesign. вярваме, че добрите партньорски отношения се изграждат на база честно и открито отношение. Знаем, че нуждите на всеки клиент се променят с времето, затова искаме да ви предложим комплексен инструмент, с който да гарантираме и за вас и за нас, че вашият бранд ще живее и ще се развива, спазвайки възможно най-високите визуални стандарти.