bg en de
Клиент:
Konstruktive Bulgaria
Арт директор:
Иван Иванов
Дизайнер:
Горан Тричковски
Акаунт мениджър:
Виктория Тодорова

Предизвикателството

Удобството и уютът са качествата, илюстриращи малкия жилищен комплекс – Terra Estetica, построен в кв. Бояна и разкриващ невероятна панорамна гледка към гр. София.

Конструктив България, заедно с Джи Ди Инвест Груп, ни възложиха да създадем бранд идентичност и серия от комуникационни материали, които да олицетворят качествата и предимствата на луксозния жилищен комплекс.


Какво направихме?

Вдъхновени от архитектурата на сградите и уникалното разположение на новия жилищен комплекс, създадохме идентичността на Terra Estetica под надслов „На крачка от природата“. В превод Terra Estetica означава „Красива земя“, именно каквато е и тази, разположена в подножието на Витоша, върху която ще се издига комплексът. Разработихме серия от рекламни материали, позовавайки се на ортогоналните форми на сградата, като балансирахме с „натурална“ цветова гама.

Разработихме серия от рекламни материали, позовавайки се на ортогоналните форми на сградата, като балансирахме с „натурална“ цветова гама.
Представихме и предложения за брандиране на спирки и ситилайтове.
Изградихме дизайна и организирахме отпечатването на представителната презентация на комплекса във вид на брошура.
Изградихме и рекламна стратегия за представяне на комплекса, която включваше в своя медия микс и външна реклама.