Project-A
Предизвикателството
Project-A е агенция в сферата на връзките с обществеността, чието портфолио от услуги включва професионални консултации и решения в областта на публичните комуникации.
PR експертът се грижи за облика на дадена компания/личност и именно затова визуалната идентичност на Project –A трябваше да отразява професионализмът и високото качество в предлаганите услуги.
Задачата за разработване на бранд облик, клиентът довери на нас.
Какво направихме?
Вдъхновихме се от буквата A в името на компанията. Тя е символ на основните ценности на бранда: Advantage (Предимство). Ambition (Амбиция). Adaptive (Адаптивност).
Създадохме интересен символ, подбрахме модерна типография и разработихме добре работеща графична система, която приложихме в серия от материали.
Клиентът остана очарован от крайния резултат, който може да видите по-долу.