Luxury Trade
Предизвикателството
Luxury Trade България е динамична фирма, вносител и дистрибутор на стоки от висок клас. Те са на мнение, че животът е твърде кратък и човек трябва да се глези постоянно, поради което внасят висококачествено френско шампанско Deutz Champagne и уникални интериорни решения от висококачествен кристал от Crystal Cavier на българския пазар.
Задачата, която ни поставиха е да разработим луксозен бранд облик, да поддържаме социалните профили на бранда във Facebook и Instagram и да създадем уебсайт, който да представя всички техни продукти.
Какво направихме?
Вдъхновихме се от идеята да създадем лого, като използваме златния цвят, символ на златото и лукса, и чрез него да изпишем калиграфски основните инициали на бранда "L" и "T". След което да вплетем основните цветове злато, черно и бяло във всички материали, с които ще работи бранда.
В социалните мрежи Facebook и Instagram изградихме сериозна ангажираност и повишихме информираността за бранда.
Уебсайтът беше естествено продължение от развитието на бранда Luxury Trade Bulgaria и в пълен унисон с новата му идентичност и позиционирането му в съзнанието на потребителите като дистрибутор на луксозни стоки.
Клиентът остана очарован от крайния резултат, който може да видите по-долу.