КОНСТРУКТИВ БЪЛГАРИЯ е компания, която изпълнява широк набор от услуги в областта на строителните инвестиции – посредничество при недвижимите имоти, инвестиционно проектиране и управление на проектна документация до въвеждане на строежите в експлоатация, включително и тяхната продажба.
Арх. В. Николова, собственик и управител на Конструктив България, търсеше партньор, който да й помогне при създаването и позиционирането на бизнес модел, който е напълно иновативен за България в този сектор. От архитектурно студио Арт Пойнт (старото име на KONSTRUKTIVE) трябваше да се претвори в компания, която изпълнява пълния набор от услуги в строителните инвестиции. Как може да се осъществи, без да загуби спечеленото доверие на клиентите си и да привлече нови?
В тясно сътрудничество с клиента, екипът ни създаде ново име и позициониране на бранда, платформа за марката, лого марк, бранд архитектура от основен бранд и три под бранда: Инвестиции, Архитектура и Недвижими имоти.
Вдъхновението на името KONSTRUKTIVE идва с немски корен, думата има силно звучене и ясно значение. Името е словесна референция от една страна към “constructive” – отразяващо решенията, предлагани от компанията, и нейната креативна същност, а от друга – към “collective” – представяйки уникалността на бизнес модела.
Изградихме цялата бранд идентичност на новата компания – Конструктив България, и създадохме техният уебсайт – konstruktive.bg.
Популяризирането продължи с изграждането на 5 годишна бранд стратегия, която последователно се изпълнява и постига отлични резултати.
Идеята, заложена в тази концепция, е да покажем, че трябва да сме способни да мислим извън поставената рамка. Минималистичният подход за изработката на цялата дизайн система е водещ мотив.