Interoute
Предизвикателството
Interoute притежава най-голямата и една от най-усъвършенстваните мрежи за пренос на глас и данни в Европа.
С разрастването на клиентската база, българският офис на компанията беше изправен пред предизвикателството да открие нови висококвалифицирани IT кадри, които да станат част от екипа на компанията. Но въпросът беше как да предизвикаме тяхното желание за кариера в Interoute Bulgariа?
Какво направихме?
Попитахме служителите на Interoute какво ги вдъхновява да са част от компанията.
Събрахме техните отговори и разработихме серия от рекламни визии, всяка, от които съдържаща конкретна причина да се присъединиш към екипа на компанията.
Успехът на кампанията беше в кумулативния подход. Позиционирахме кампанията в мрежа от комуникационни канали – от външна реклама, метро до performance мрежи и programmatic реклама.
Рекламните визии бяха свързани, допълващи се една друга, а крайната точка, към която отвеждахме потребителите беше landing страница, съдържаща не само пълния списък с причини, но и свободните работни позиции с форма за кандидатстване.
Крайните резултати за Interoute не само голям брой кандидатури, но и постигане на силна бранд познаваемост.