GTT Bulgaria
Предизвикателството
GTT са един от най-големите доставчици в световен мащаб на cloud услуги. През 2018 г. компанията придоби Interoute, собственици на една от най-усъвършенстваните мрежи за пренос на глас и данни в Европа.
През 2016 г. съвместно с Interoute реализирахме много успешна HR кампания. Доволни от постигнатите тогава резултати, от екипа на GTT ни потърсиха със същата задача - да осъществим кампания, която
да привлече нови служители в бързо разрастващия се български офис на компанията.
Какво направихме?
Разделихме кампанията в две фази.
Първата ни цел беше да популяризираме GTT. Спряхме се на големи, внушителни послания, които обвързахме с основните ценности на бранда - BIGGER. BETTER. SMARTER. BROADER. FASTER. Заложихме на изцяло типографски визии, които да привлекат бързо и лесно внимание.
Целта ни във втора фаза на кампанията бе да популяризираме компанията като работодател. Водещи отново бяха посланията, които промотираха основните предимства на работата в GTT, и заемаха ключово място във визиите.
Разработихме и landing страница с модерен и интуитивен дизайн, който да улесни процеса по кандидатстване.
Позициционирахме рекламните послания във външна реклама, метро и интернет.
Резултатът от работата ни може да видите по-долу.