CLARINS
Предизвикателството
Clarins е компания номер 1 във Франция и Европа за продукти за красота от висок клас. Clarins е френска козметична мярка, която създава продукти, разкриващи естествена красота на жените. Компанията създава собствена уникална експертиза за използване на най-добрите растения в тяхната оптимална концентрация, съчетавайки природата и науката. Clarins влага иновативен подход към ефективната красота, което допринася за благосъстоянието, баланса и щастието.
Какво направихме?
Във връзка с популяризиране на нова серия продукти Extra-Firming от Clarins разработихме серия от динамични банери за провеждане на дигитална кампания в каналите Google AdWord Display, Adwise и Crimtan. Кампанията включваше и популяризиране на официалното рекламното видео на марката с TrueView и Display Ad в YouTube. Благодарение на тясното и точно таргетиране и правилни рекламни послания, те достигнаха до широка аудитория и продуктът стана разпознаваем за българската женска аудитория.