bg en de
Клиент:
Bulfolio
Арт директор:
Мариан Найденов
Дизайнер:
Иван Иванов
Акаунт мениджър:
Антоанета Ангелова

Предизвикателството

BULFOLIO предлага монтаж на слънцезащитни и енергийно ефективни фолиа за сгради, фолиа за цялостна или частична подмяна цвета на автомобили, както и защитни фолиа за боя и стъкла.

Екипът, стоящ зад марката, има богат опит, впечатляващо качество на работа и страхотна репутация сред клиентите си.

Идентичността на BULFOLIO беше изостанала значително от качеството на услугите и ползваните материали. Липсваше консистентност във всички комуникационни материали.

Нашата задача бе да изградим нова бранд идентичност, която да отговаря на предлаганото качество и да вдъхва доверие.

Какво постигнахме?

След проведено проучване сред клиентите на BULFOLIO установихме, че водещото предимство на клиента ни пред неговите конкурентите е предлаганото качество на работа и материали. Създадохме идентичност, която ясно подчертава позиционирането на бранда като лидер в сегмента на фолиране на автомобили и сгради. Творческият ни екип изгради и сет от корпоративни материали, презентиращи дейността на BULFOLIO в пълен блясък. По този начин изпълнихме задачата да облечем BULFOLIO в отговаряща на високите му стандарти идентичност.

Избрахме съвременни и модерни цветове, които привличат внимание и в същото време вдъхват увереност и актуален лукс.
Създадохме рекламни материали, които впечатляват с изчистен и модерен дизайн и ги изработихме с елегантни и отговарящи на новия бранд материали.
Направените лейаути за постери и външна реклама са вдъхновяващи и завладяващи.
Цялото това преживяване го пренесохме и в дигиталния свят.
Отваряйки новия уебсайт, на първо място потребителите могат да се насладят на внушително визуално представяне на топ проектите им.
Визуално представяне на уебсайта на ниво фрейм.
UI представяне на уебсайта за таблети.
UI представяне на уебсайта за мобилни телефони.