bg en de
Клиент:
Bulgar Biotic
Арт директор:
Иван Иванов
Дизайнер:
Горан Тричковски
Акаунт мениджър:
Марина Матеева

Предизвикателството

Булгар Биотик е производител на  пробиотици от ново поколение. Производството на компанията се основава на стари български традиции и най-нови съвременни технологии.

Във връзка с пускането на пазара на нова серия пробиотични продукти, те ни възложиха задачата да създадем име и цялостна визия на продуктовата линия.

Какво направихме за тях?

Пробиотичните продукти на компанията освен полезни се оказаха и много вкусни. Именно затова искахме да създадем име, което да ги открои от останалите пробиотици и да отрази позитивните ценности на бранда.

Така се появи Bactojoy – име, което е заигравка с основната харектеристика на продукта – наличието на полезни бактерии и крайният резултат – здраве и радост. Още един плюс е, че може да се чете и като “back to joy”.

Изградихме логото на бранда, като създадохме изцяло типографско лого с обли форми.
В дизайнът на продуктовите етикети заложихме на ярки цветове и заоблени форми.
Освен тях допълнихме визията на бранда с илюстрации на основните съставки в продуктите.
Крайният резултат бе продуктова линия, която грабва с позитивния си модерен дизайн и с вкусните си полезни качества.
Доволни от работата ни, Булгар Биотик ни възложиха и разработването на дизайна на следващата си линия пробиотични продукти.
Не изневерихме на визията на бранда и отново заложихме на илюстрации. Така се появи и Бактозавъра – основният герой в Bactojoy Babies and Kids.
Разработихме и уебсайт за компанията с модерен дизайн, следващ визията на бранда.
Уебсайтът функционира и като онлайн магазин и позволява бързото и лесно закупуване на продуктите.