Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
headline 1000 601

Заглавията ви не работят за вас? Вижте защо.

Интересен факт е, че известният рекламен мениджър Дейвид Огилви и автор на „Изповедите на един рекламен мениджър“ казва, че четири от всеки пет души четат само заглавията. Нищо повече.
Заглавието е най-важната част от всяка принт реклама. Тези, които избират да прочетат и останалата част от рекламата, ще го направят на базата на хедлайна. Направете представянето на Вашите реклами по-добро с помощта на тези четири вида ,грабващи вниманието, хейдлайни.


1. „Как да …“

Всеки обича заглавията тип „как да…“. Как да откажем цигарите за 30 дни или как да си върнете парите обратно? Как да напишете роман за 30 дни? Как да отслабнете бързо?
Защо тези заглавия работят толкова добре? Защото те обещават решение на проблемите на Вашите клиенти. Защо иначе толкова много документални книги имат „как да…“ в заглавието си? Въпросът „ как да…“ насочва вниманието към някаква нужда. , Ако в момент, в който изпитвате необходимост, Ви се появи такъв хедлайн, то Вие се чувствате почти принудени да вземете книгата и да я погледнете. Или, в случая на маркетинговите материали или изделия, същата тази естествена нужда и любопитство може да Ви примами да продължавате да четете, за да откриете отговора.


2. Въпрос

В тези заглавия очевидно се задава въпрос. Ако искате този вид хедлайн да работи, то по-добре да зададете въпрос, на който Вашите клиенти търсят отговор. Възможно ли е да харчите твърде много за Вашата автомобилна застраховка? Ще се провали ли брака ви? Знаете ли какво да правите, ако катастрофирате?
Каквото и да правите, не задавайте въпрос, чиийто отговор се свежда само до Вашият бизнес. Нещо като: Знаете ли какво нашата компания прави напоследък? Съсредоточете се върху ползата за клиента.


3. Топ десет причини

Добре, не трябва да бъде десет причини или дори най-важните причини. Но точно както всеки обича хедлайни от вида „как да…“, хората също обичат и десет причини.
„Четирите заглавия, които работят.“ „Пет начина да се поправи счупена тоалетна.“ „Седем предупредителни знака, че къщата ви може да Ви разболява.“-Отново, клиентите виждат ползите веднага. Плюс това, те знаят точно какво получават – толкова много причини за нещо, което те намират за своя необходимост.

4. Препоръки

Това заглавие използва думи на Вашите клиенти, за да продавате Вашите продукти или услуги. Тази практика е много успешна, защото хората виждат доказателство, че Вашият продукт или услуга прави това, което е трябвало да направи. Ако се използва правилно (звучи достоверно), това може да бъде много ефективна стратегия. Ако изберете това заглавие, сложете го в кавички, така че да е очевидно, че това е препоръка. И използвайте думи на клиентите така че да звучи автентично.


За професионална помощ при създаване на хедлайни, обърнете се към нас в контактната ни форма тук.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл