bg en de

Успешни практики при кампании с инфлуенсъри

Референциите са мощни основи. Положителните оценки на клиенти на Вашия сайт и публични материали са истинско доказателство пред бъдещите клиенти за това, че можете да изпълните обещанията си. Ако доволният клиент е знаменитост, още по-добре.

В следващите редове ще ви запознаем с история, която илюстрира силата на силната референция от известна личност.

Даниел Томас разкрива как успява да убеди един щастлив клиент -Sophie Ellis-Bextor, да се снима в рекламно видео на сайта му.
За последните седем години бизнесът на Даниел е да продава горещи вани онлайн. През това време той е продал хиляди горещи вани до всяко кътче на Великобритания, както и на територията на цяла Европа.

Като част от PR кампания, Даниел решава да потърси знаменитост за рекламно лице на своите продукти, но e шокиран от цената.

Мнения на клиенти


Връщайки се към своите PR усилия, Даниел решава да се концентрира върху признания и препоръки от своята база данни доволни клиенти. Докато търсел в мненията на клиентите си, го осенява идея. Какво, ако той вече има знаменитост сред своите доволни клиенти? Тогава би могъл да пита за реална обратна връзка, която може да използва като гаранция.
След тази идея започва отначало да преглежда своята база данни и да търси сред клиентите му известни имена. Оказва се, че има доста такива клиенти. Даниел установява, че базата данни на бизнеса му включва редица известни спортисти, поп звезди и телевизионни водещи.

Клиенти „Звезди“


Даниел решава да се обади на всеки един от тези клиенти „Звезди“ и да ги попита лично дали са доволни от продуктите и услугите, които са получили от неговия екип. Всички отговори били положителни. Затова той решава да ги попита и дали сасклонни да публикуват положителната си референция нанеговата интернет страница, която да се използва за рекламни цели.
Редица от най-известните му клиенти го препратили директно към техните мениджъри, но Даниел ударил джакпота, когато се свързва с певицата Sophie Ellis-Bextor, „Звезда“ от Strictly Come Dancing. Sophie е купила хидромасажна вана през 2011 г. Тя с удоволствие склонява да помогне и дори се съгласява да заснемат видео в дома й в Западен Лондон.

Коефициент на знаменитост


Даниел наема професионален водещ и екип за деня на снимките.
В интервюто си Sophie разказва как съпругът й – Ричард, искал хидромасажна вана, покупката била успешна, смятали, че са направили страхотна сделка. Ежедневното ползване на ваната се е превърнало в малък празник за семейството им. Във ваната може да влязат двамата съпрузи, да се отпуснат и да говорят за това, което им се е случило през деня.
Даниел казва, че след заснемането на това видео резултатите били невероятни. Повишава се мотивацията на персонала, също така се подобрява и мнението на клиентите за неговата компания.

Намирането на посланик на марката


Даниел се надява, че направеното видео ще насърчи и други собственици на бизнес да търсят знаменитости сред своите клиенти. Господин Томас прави заключение, което трябва да накара всеки един директор да се замисли, а именно, че вглъбявайки се в ежедневните задачи и комплексните проблеми, свързани с управлението на един бизнес, хората често забравят кои са клиентите им. Не е нужно да се плаща на популярни лица да изпълняват функцията на „знаменитости“ за Вашия бизнес, когато може да се огледате в клиентите си и да откриете хора, които са „Звезди“. Те са обикновени хора, които купуват най-различни стоки от всички видове фирми.

А Вие вече прегледахте ли своята база данни за Вашия клиент „Звезда“?


Факт е, че обратна връзка от клиентите и препоръките са от значение. Клиент „Звезда“ може да Ви предостави ценна възможност за подобряване на имиджа на марката Ви. Но не забравяйте, че всички Ваши клиенти имат нужда да знаят всичко за Вас и биха проучили различни мнения за Вашия бизнес.

Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия