Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
creativeconcept2

Що е то творческа концепция ?

Част 2 : Изграждане на творческата концепция

В първата част се фокусирахме върху това как да създадем ефективен брифинг, как той оказва влияние не само върху маркетингови операции, но и върху всеки аспект на Вашата кампания. След това изготвихме кратък списък с техники, чрез които да постигнете по-голяма ефективност.
В тази статия, ще направим oще една крачка по пътя към резултатно-ориентирания маркетинг като отправим поглед към един основен елемент, който има огромно влияние върху ефективността на кампанията.


Изграждане на творческа концепция

Творческата концепция помага да се определи същността на рекламното съобщение.Тя е в основата на съдържанието на кампанията и включва основните теми, които желаете да бъдат комуникирани към Вашата целева аудитория.
Също така, помага да се сизгради емоционална връзка с компанията. Именно този аспект е изключително важен, тъй като и в двата B2C (бизнес, ориентиран към клиенти) и B2B (бизнес, ориентиран към бизнеса) маркетингови канала целевата аудитория често бива подведена.. В този случай, главна роля играе начина, по който вашето рекламно послание въздейства на потребителите.
Значителен процент от нас разчитат на инстинктите си при избора между няколко опции. Емоцията е водеща при равни други условия. И в много случаи, след това рационализираме своя избор.


B2B vs. В2C

Конвенционалната мъдрост ни казва, че бизнес решенията и покупките в домакинствата се влияят от различни процеси при вземане на решения. Но при по-внимателно вглеждане, става ясно, че и двете B2B и B2C покупки произтичат от чувство на увереност, усещане, че правим правилния избор.
Можете да се стремите да популяризирате Вашия продукт или услуга като залагате на различни изследвания, което е често срещана в B2B маркетинг стратегия - но хората не винаги се доверяват на точни факти и проучвания. Потребителите действат на базата на комбинация от логика и емоционална интелигентност.
Така че, ако лицата, които вземат решение за извършване на дадена покупка, не са убедени, че правят най-добрия възможен избор чрез закупуване на именно вашия продукт, те не биха си го набавили. Това означава, че Вие не сте им представили достатъчно добра причина, за да ги подтикнете към действие.
Казано по-просто, инстинктът играе жизнено важна роля при вземането на решение. И успешните концепции - без значение дали B2B или B2C са тези, които могат да влияят на психиката на купувачите, да ги убедят, че покупката е следващата правилната стъпка.
Като заключение на всичко казано, спокойно може да твърдим, че творческата концепция е от съществено значение за резултатно - ориентирания маркетинг.


Основите елементи, водещи към успех:

Смисълът на провеждане на една рекламна кампания е да се инспирира определено поведение у Вашата целева аудитория, а именно да я накарате да мисли като Вас самите. Изградете рекламната си концепция с тази цел, изложете ясно идеите, мотивите и ресурсите си, така че всички участници в кампанията да са запознати съсзадачите и начините за постигането им.


Ориентираните към резултати творчески концепции трябва да включват минимум следното:


• Изходен план -Обобщава необходимата Ви информацията, показва проблемите на целевия пазар; как решението отговаря на техните предизвикателства и защо.
• Тема-Представя основните идеи, които носи посланието към публиката, разяснява как тези елементи оформят тълкуването на вашето съобщение.
• Експозиция- Обяснява как съдържанието и дизайна на кампанията ще работят заедно, за да предадат рекламното послание и да подтикнат публиката към действие.
• Тон- Показва ясно отношението и начина, по който общувате със своите потребители.
Инвестиция в Marketing ROI


По същия начин, по който ефективният брифинг е основа за силна кампания, правилното проучване на концептуалните елементи намаля времето за детайлизиране на проекта.
Както с всяко друго маркетинг решение,и тук трябва да базирате решенията си на точни данни. Не е добра идея да разчитате само на своята интуиция, тъй като трябва да покажете как вашата концепция се вписва в цялата маркетингова стратегия. В следващата част, ще разгледаме как жизненият опит на аудиторията формира нейното възприятие към рекламните кампании, как мобилните медии се вписват в нашия резултатно - ориентиран маркетинг и как може да адаптирате вашето творческо съдържание, така че да отговаря на избраната от Вас среда - важен фактор за съвременнят дигитален маркетинг.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл