Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
brand chicken2

Кое е първо – визуалното съдържание или бранда?

Медийното пространство днес е пълно с различни неща, които ни разсейват, всеки се бори за вниманието ни. Времето никога не е достатъчно, затова всеки бърза и е разсеян.
Светът става визуален. Няма по-въздействаща комуникация от визуалната. Визуализациите привличат вниманието ни, обвързваме се с тях и те заживяват с нас. Нещо повече, добре проектираните визуализации са лесно приложими и за мобилните ни телефони, с които никога не се разделяме.
Интернет прелива от визуално съдържание и ако не сте забелязали, хората обичат да споделят визия! Социалните мрежи като Facebook, Instagram, Pinterest - дори и Twitter, и LinkedIn стават все по-визуални. Но именно за това, публикуването на визуално съдържание не е достатъчно! За реалните бизнес резултати от Вашия визуален маркетинг, имате нужда отстратегия.


Визия на бранда

1. Познания за Вашия бранд

Всичко започва от тук- Кои сте Вие? Какво Ви прави уникални? „Защо точно вие“?

2. Каква е историята на бранда Ви?

Запазете я кратка. Направете я завладяваща. Говорете от сърцето си.


Бранд стратегия

3. Фокусирайте бранда си

Кой е Вашият пазар? Какво се опитвате да постигнете? Какви са Вашите цели и желания?
Как се опитвате да привлечете вниманието на клиентите си? Какви са Вашите обръщения към аудиторията, в социалните мрежи. Знайте всички основни параметри: заинтересовани страни, бюджети, срокове… те определят мястото, където се позиционирате.
Бранд приложение

4. Започнете с логото

То е най-важният идентификатор за даден бизнес или продукт. То капсулира същността на Вашата марка! Направете го просто и уникално. И не забравяйте, че трябва да изглежда добре под всякакви форми и във всички медии.

5. Създаване на имидж

След логото, създайте последователни визия и усещане, които ще утвърдят идентичността Ви, и обединете всичките си маркетинг дейности и комуникационни канали. Добрият дизайн има значение!

Идентичност на бранда

6. Визуално обединение на всички маркетинг и комуникационни дейности

Вашият уебсайт, страници всоциалните медии, брошури, рекламни материали, имейл маркетинг, визитки и бланки ... всичко трябва да носи едно и също усещане и визия.

7. Придайте дух на Вашата марка

Вашата марка трябва да говори с един глас, но това не означава, че трябва да е в застой, еднотипна и скучна. Обвържете я емоционално.

Визуално съдържание

8. Визуализациите трябва да са "към бранда"

Уверете се, че визиите, които споделяте и предавате, са част от цялостната стратегия на бранда. Това осигурява по-силна връзка с марката и предразполага лесно разпознаване, което непрекъснато се засилва във всички медии.


9. Изображенията трябва да бъдат правилно оразмерени и с равни пропорции

Възползвайте се от различните платформи: при Twitter е хоризонтална, при Instagram еквадратна, при Pinterest е вертикална и т.н.

10. Не забравяйте да включите Вашето лого, уеб URL, информация за авторските права и фото кредити

Това са идентификаторите, които ще помогнат на хората да Ви намерят и юридически ще Ви защитят.

11. Включете големи изображения, когато публикувате в социалните медии

Линкнете ги към Вашия уеб сайт, начална страница или друга важна дестинация. Планирайте изображенията така, както планирате и останалото си съдържание.

12. Вградете изображения в съдържанието си

Добавете визуализации на Вашите статии и останалото онлайн съдържание, за да стимулирате ангажираност. Добавете и връзкикъм друго съдържание или страници. И не забравяйте Pinterest - уверете се, че всеки блог пост има подходящо изображение.

Със внимателно обмислен брандинг и успешна визуална стратегия, неизбежно ще усетите подобрение в онлайн ангажираността на вашите потребители.

Визуалната стратегия:

• Прави бизнеса Ви по-социален.
• Предизвиква желаното поведение и действия от страна на потребителя.
• Създава репутация и поражда доверие.
• Създава и вдъхновява фенове на бранда.

Добрата визуална стратегия, изградена върху успешна брандинг стратегия, създава силно впечатление и оказва влияние върху това, което другите мислят за Вас.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл