Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
brand 1000 601

Ребрандинг - подходящ ли е за вашия бизнес?

Вашият бизнес нуждае ли се от ребрандинг

В съвременния бизнес свят никой не може да си позволи да лежи на стари лаври. Вашият бизнес може да се справя добре с икономическите и пазарните промени, но как се справя бранда ви? Актуални ли сте?
Най-важните фактори, които трябва да се вземат предвид при оценката на стойността на един ребрандинг, собствения капитал; диференцирането на пазара, достъпност; популярност на марката, нейното значение и стабилност; потребителите; предимствата; употребата и емоционалната връзка. Ако компанията Ви има как да подобри отношенията си с клиентите в някои или всички от тези ключови области, трябва да се замислите сериозно над възможността за ребрандиране.


1. Спечелване на конкурентно предимство

Вашата марка е визитната картичка на Вашия бизнес. Добре изпълненият ребрандинг дава възможност на фирмата да се възползва от текущата пазарна динамика и да получи конкурентно предимство, да подобри финансовите си резултати и да се превърне в лидер в индустрията, в която оперира. При подобряването на Вашето послание към околните – независимо дали го правите по-актуално или по-персонализирано, можете да противодействате на загубата на потребителско доверие и/или на намалената рентабилност.


2. Стимулиране на растеж

Ребрандирането може да помогне за по-доброто удовлетворяване на настоящите изисквания на клиентите ви. Много фирми работят хаотично на пазарите, използвайки комплексни продуктови гами, разпокъсани потребителски групи и промоции. Един ефективен ребрандинг може да Ви помогне да подобрите въздействието си в претъпкания пазар. Тъй като компанията продължава да расте и да се развива, клиентите ще имат причина да се връщат, в очакване на всяка новост.


3. Дългосрочно разширяване на пазара

Рабрандингът епубличен израз на еволюцията на компанията. Всеки малък бизнес просперира, а ребрандингът може да допринесе за това. Предприятията, които не успеят да развият своята марка, рискуват да се превърнат в незначителни играчи на пазара, в сравнение с техните по-динамични конкуренти.


4. Иновативност = рентабилност

Точно както промените в размера и позицията на пазара се отразят върху марката на дадена компания, също така трябва да се отразят и промените в технологичните иновации. Технологията и развитието на бизнеса често са неразделни една от друга части. Всяка марка, свързана с технологията, трябва да върви в крак с тенденциите в своя сектор и това често значи – ребрандиране.
Синтезирано в едно изречение – „Вашата марка е визитната картичка на Вашия бизнес“. Ако тя не отразява нивото на иновациите в бизнеса Ви, клиенти Ви могат да приемат, че сте изостанал технологично. Конкуренти, които последователно ребрандират своите продукти и услуги – потенциално биха могли да Ви превъзхождат по отношение на репутация и рентабилност.

Каквато и да е причината за ребрандиране, марката на фирмата Ви трябва да остане в крак с най-новото и най-доброто във вашия сектор. За безплатен анализ на настоящата ситуация на брандинга Ви и изготвяне на предложение за ребрандинг, моля разгледайте тук.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл