Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
advertising stand 424 224

Искаш щанд, който продава? Ето как се прави!

Как да привлечете посетителите на изложбения Ви щанд? Когато участвате на търговско изложение, как може да се уверите, че Вашият щанд привлича правилните гости? Разгледайте внимателно следните съвети:


1. Предложете най-подходящия вид и усещане.

Вашият щанд е Вашата витрина – директна покана за Вашите бъдещи клиенти и партньори да „Влязат“. От жизненоважно значение е да се уверите какви са целите, които искате да постигнете на изложението – продажби, маркетинг или корпоративен имидж – при всяка една от посочените опции, обликът на Вашия щанд ще бъде различен. Изберете табели, плакати и продукти, които най-точно ще предадат посланието ви.


2. Когато малкото е повече.

Участието в търговските изложения е за големи амбиции, а не за огромни бюджети. Изборът на пространство, което ще отговаря на Вашата цел, може да бъде предизвикателство; твърде често, хората се увличат по идеята, че размерът е от първостепенно значение. Малките щандове могат да работят дори по-добре, ако са целенасочени и разработени добре.


3. Сухи тренировки.

Построяването на Вашия щанд на работното Ви място преди търговското изложение ще спести време и ще Ви даде представа за пространството, което ще заема. По този начин ще видите какво може да включва и какво ще е необходимо да добавите.


4. Кажете на хората това, което искате.

Създайте ясен, кратък и консистентен бриф за строителите на щанда. Обяснете Вашите основни цели за изложението и се уверете, че Вашата цел е и тяхна.


5. Проявете творчество.

Експериментирайте с осветление, озвучаване и екрани, електронни презентации, постери и табели. Пройграйте пътят, който посетителите ще изминат около щанда, погледнете през техните очи – както от близо, така и от разстояние. Уверете се, че няма твърде много текст, или визуално претоварване.


6. Придържайте се към Вашия бюджет.

Участието в търговските изложения не е повод да изхарчите чували с пари, като всеки пък закупувате нови материали. Вижте кои от мебелите и декорите в офиса биха могли да се използват и за Вашия щанд.


7. Пазете се от дребни разходи.

Много пари се харчат за промо подаръци, които не се отнасят пряко до рекламното съобщението или марката. Те често се оказват захвърлени на пода на изложението или забравени в чекмеджето на бюрото. Ако искате да раздавате подаръци, изберете подходяща и запомнящи се, директно свързани с Вашия бизнес.


8. Локация, локация, локация.

Уверете се, че организаторът на събитието разбира Вашия бизнес характер и изисквания. Изборът на място за щанда може да бъде от решаващо значение за Вашата целева аудитория. Предварително обсъдете Вашите изисквания с организатора и преговоряйте за възможно най-доброто местоположение на Вашия щанд на цена, която можете да си позволите.


9. Вземете правилните хора.

За събитието внимателно изберете членовете от екипа Ви, които ще участват. Много от изложителите използват "кука" кандидат (някой, който привлича хората към щанда), или "хостеси" (които да приканват хората да посетят щанда). Ако нямате желание или възможност за нито едно от двете, просто се уверете, че Вашият отбор остава активен и приятелски настроен. Някои изложители привличат участници чрез сетивни трикове – всички искаме да чуем, видим, докоснем, вкусим или помиришем.


10. Не забравяйте да кажете на хората!

След като сте създали страхотен щанд, не забравяйте да кажете на хората, че ще участвате в конкретно търговско изложение. Качете банери на Вашия уебсайт, които съдържат покана за клиенти, да дойдат и да посетят на щанда Ви. Изпратете новини до редовни клиенти по имейл. Присъединете се към маркетинговите дейности на организаторите на събитието и работете в тясно сътрудничество с тях за увеличаване на публичността, дори свържете името на Вашия бизнес със самото събитие.

Ако се нуждаете от професионална помощ за изграждане на изложбен щанд, разгледайте портфолиото ни и се свържете с нас.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл