bg en de

Който търси-купува ... в Google Ads

Atlantic Trampolines е специализиран доставчик на батути, който използва Google AdWords, за да привлече повече клиенти към своята електронна търговия. Основателят Андрю Жардин разкрива как рекламата на клик работи за подобряването на онлайн бизнеса.
Ако погледнете Google Earth, вероятно ще забележите колко много батути има в дворовете в цяла Великобритания."Това беше един изцяло нов пазар през 2005г.", казва предприемачът Андрю Жардин. "Видяхме възможност за реализация и вече притежавахме склад за съхраняване на обемисти предмети."
Със седалище в Пембрукшир със склад, кол център и шоурум, Atlantic Trampolines бързо се разширява, внасяйки трамплини и продавайки ги в Интернет.

Онлайн маркетинг успех


Успехът на Atlantic Trampolines до голяма степен се дължи на широката гама от продукти, включително трамплини, от всички размери, аксесоари и части. Поръчките се осъществяват както по телефона, така и онлайн, но Интернет е в основата на маркетинговата стратегия на фирмата.
"Ние тествахме широк спектър от методи за навлизане на пазара", обяснява Андрю. "Рекламирахме в регионалната и националната преса, раздавахме листовки, присъствахме на областни и селскостопански изложения, също така, опитахме и радио реклама."
Въпреки това, онлайн рекламата е най-важният метод за проникване на пазара. "Ние сме голям потребител на AdWords", казва Андрю. "Това е ключова част от нашата стратегия за онлайн маркетинг и също така, много мощен инструмент. Повечето от нашите маркетингови усилия са насочени онлайн. Ние харчим около £ 100 на ден за AdWords и обикновено стигаме до първо или второ място в търсенията на трамплини, а по време на натоварените периоди, цената може да достигне до £ 300-400", казва той.
Сезонните колебания диктуват и количеството реклама на клик, което компанията генерира. Забелязва се повишение през пролетта и лятото, а също така и преди Коледа.

Изборът на ключови думи за AdWords


"Нашите основни ключови думи са батут и трамплини, но ние също използваме и много други фрази като например „аксесоари“," казва Андрю. Всъщност аксесоарите и частите, които компанията предлага, са важна част от бизнеса. "Клиентът може да си е закупил евтин батут от уличен търговец на дребно, но той да не се предлага със стълба или зимна покривка, така че ние можем да ги предоставим. Или може да се окаже, че пълнежът е износен и ние може да го заменим"
Фирмата си служи с различни рекламни думи и фрази и също така, подчертава и факта, че се гарантира доставка в рамките на 24 часа, до всяка точка на Великобритания. "Ние обичаме да експериментираме", казва той. "Google позволява да се изпробват различни формулировки, така че да се види, кои от тях работят най-добре."

Целевите интернет страници (Landing Pages)


Андрю подчертава значението да се подбират така целевите страници, че да се насърчават хората да купуват. "Процесът на закупуване на дадена стока трябва да се направи възможно най-лесен и бърз, с колкото се може по-малко стъпки", казва той. "Нашите интернет връзки ги отвеждат до съответните за тяхното търсене уеб страници, така че ако те търсят 14-метров трамплин те ще се натъкнат на нашия 14-метров трамплин."
Специфичното при трамплините, обаче, е тяхната цена и размер. На хората често им отнема няколко дни, за да решат дали да си го купят. "Така че клиентите често намират нашия уебсайт чрез нашите AdWords и след това, когато решат да купуват, влизат директно в нашия сайт. В действителност, ако изключим нашите AdWords, което се случва от време на време, имаме заявки за продажби за следващите десет дни. "
Ако и вие имате малък бизнес и желаете да откриете нови потенциални клиенти чрез Google Adwords реклама, можете да се доверите на нашия 10 годишен опит в онлайн рекламата и маркетинга.

За повече информация посетете секция Е-маркетинг.

Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия