bg en de

Facebook – новият дом за твоя бизнес

И децата вече знаят, че ако не си в социалните медии, все едно те няма. Логично, по-голямата база от потребители създава възможност за откриване на нови клиенти. Но всъщност Facebook маркетингът изисква специфични познания в рекламата.
За да има резултат от професионалната поддръжка на Facebook акаунт, ще споделим с вас някой хитрини за това какво трябва да се прави и какво не, когато позиционирате бизнеса си в социалните мрежи.


Разпознаваема профилна снимка 


За да бъдете разпознаваеми във Facebook, е важно да бъдете лесно откриваеми и, разбира се, харесвани. Тъй като профилната ви снимка се позиционира на най-видимото място във вашия профил и съпътства всичките ви публикации, трябва да сте сигурни, че ви описва по най-добрия начин и феновете ще я асоциират с марката ви. Един от най-честите похвати и признаваме, наистина, успешен е да използвате логото си за профилна снимка.


Празна секция „За“ (Abоut)


Първото нещо, което виждат потребителите във вашата Facebook страница, е секция “about”, поради специфичното й разположение, точно под профилната снимка. Уверете се, че информацията, която предоставяте за вашата организация, е коректна и отговаря на всички въпроси, които могат да си зададат бъдещите ви клиенти – какво продавате, какъв е вашият уеб сайт, как могат да се свържат с вас и да разберат повече.


Единна маркетингова кампания


Обвързването на повече от един елемент от Facebook комуникацията по време на кампания гарантира успеха й. Координирайте трите най-видими елемента от вашата Facebook страница – актуалната публикация, закачения пост (pin post) и бутона CTA (call to action) през периода на вашата кампания.


Използване на фалшив профил


Фалшивите профили напълно противоречат на реда и условията на Facebook, затова просто не ги създавайте.


Насочени органични публикации


Насочването във Facebook към определен таргет не е задължително да е само в платеното съдържание. С умел копирайт в планираните месечни публикации можете да насочвате определена информация към конкретни сегменти от вашите почитатели. Лесно можете да събирате органични мнения по възраст, пол, образование и т.н. Специфичното насочване със сигурност ще генерира по-висока ангажираност.


Често публикуване


Признаваме, че Facebook феновете реагират по различен начин на активността на корпоративните страници. Възможно е да натоварите своите клиенти, ако публикувате по няколко пъти на ден. Вместо това вложете повече време в изработката на по-качествени постовете. 3-4 пъти седмично е добра честота, която ви позволява да останете в полезрението на потребителя, но без да се натрапвате.


Използване на URL адреси


Няма как да подобрите представянето си във Facebook, ако не го следите и анализирате. За да разберете как вашите съобщения влияят на потребители и какъв трафик създават към вашия уебсайт, заложете проследяващи URL адреси с UTM кодове, за да определите кои постове са успешни и кои не чак толкова. След това използвайте активно информацията.


Пренебрегване на мултимедийните публикации


Може би сте го чували и преди, но нека го кажем отново и подчертаем дебело. Визуалното съдържание е от съществено значение за постигане на успех в социалните медии.
Редица изследвания показват, че използването на визуално съдържание във Facebook кампании може да генерира до 65% по-голяма ангажираност.


Публикации в определени часове


Най-доброто време за публикуване на постове във Facebook зависи от аудиторията ви. Направете си експеримент, за да откриете в кой момент от деня вашата публика е най-активна, и го използвайте.


Бавна реакция


Знаете ли, че 42% от потребителите, които се оплакват в социалните медии, са чакали -повече от 60 минути за отговор на запитването им? От друга страна, игнорирането на негативни мнения е възможно да създаде гняв или разочарование. Така че отделяйте достатъчно време през деня, за да отговорите на всички отправени въпроси. Ако нямате възможност за това, се доверете на рекламна агенция.


Подсилване на успешни органични публикации


За да получите по-добра възвращаемост на инвестицията в boost post (подсилване на постове), финансирайте пост, който има добро органично представяне. По този начин ще бъдете сигурни, че съдържанието се възприема добре и със сигурност ще привлече нови хора във вашата страница.


Предположения


Знаем, че последното нещо, което искате е да се слеете с изобилието от информация, която потенциалният ви клиент получава в newsfeed-a . Ако една стратегия работи добре за една индустрия, това не означава, че ще работи добре за вас. Никога не предполагайте, а тествайте кое работи най-добре за вас.
Какво се случва във вашата Facebook страница? Споделете най-добрите си съвети с нас в коментарите.

Сподели тази статия:
Предишна статия
Следваща статия