Намерете ни

Офис 4

Младост 1, блок 156

София 1784

Покажи на картата

Свържете се с нас

Телефон: +359 2 831 08 68

Мобилен: +359 886 161 063

Е-мейл: office@prodesign.bg

Изпрати запитване
Image 36

3 мита за онлайн рекламата - развенчани

Що се отнася до рекламата в Интернет, все още има компании, които подхождат скептично. Ето и 3 от основните им притеснения:

• Това е спам/измама

За да не бъдете индентифицирани като спам е важно да подходите с нужното ниво на професионализъм. Ако Вашата цел не са кликовете на всяка цена, тогава онлайн рекламата може да работи за Вас. Затова е нужно да познавате своята таргет аудитория и да ѝ предложите това, от което се нуждае - правилното съобщение и ценна информация, поднесени по интересен и креативен начин.

• Скъпа е

Несъмнено ще Ви излезе солено, ако искате да брандирате началната страница на Yahoo за един ден. Само около 450 000 долара.
В случай, че не се целите толкова безразсъдно високо, може да постигнете успех със значително по-малко. Предимство на онлайн рекламата пред тази в стандартните медия канали, като телевизията и радиото е, че може да достигнете до многохилядна таргетирана аудитория, при това на разумни цени.

• Не работи

Няма унифицирана формула за успех в онлайн рекламата. Както всичко останало, понякога тя ще работи, понякога - не. Но Вие може да поправите това.
Първо, дефинирайте целите си - какво, на кого, как, колко, къде. Не губете пари и време, представяйки рекламата си пред грешната публика. Таргетирайте!
Веднъж стартирали е важно да следите внимателно резултатите на своята кампания и ако нещо в нея куца - променете го.

Изпратете запитване

Изпратете запитване

x
Прикачи файл