Медия планиране

ПЛАНИРАМЕ УСПЕХА НА ВАШАТА РЕКЛАМНА КАМПАНИЯ

Нашата работа преди всичко е да гарантираме успеха на Вашата кампания, ето защо ние винаги се стремим оптимизираме разходите за медии за постигане на максимален ефект. Внимателно планираме насищането, подбираме адекватни канали спрямо Вашия продукт или услуга и задължително следим хода на кампанията.

 

МЕДИЕН МИКС С ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ ЗА КЛИЕНТА

Рекламна агенция ProDesign ще подбере най-адекватните медии спрямо Вашата рекламна кампания, така че да получите максимума срещу своята инвестиция. Договорките ни с водещи телевизии, радиостанции, аутдор, печатни и онлайн издания ни позволяват да Ви предлагаме преференциални цени за купуване на рекламно време

и:

 

ОТСТЪПКИ

В зависимост от вашия бюджет и медийния микс, ние ще преговаряме за отстъпки на база брой излъчвания или публикации или пакетни отстъпки за цялата медийна група, в която рекламирате.

 

БОНУСИ

Освен стандартните отстъпки, рекламна агенция ProDesign ще Ви гарантира и постигане на различни нива допълнителни излъчвания на Вашия клип или бонус позиции в преса, аутдор и онлайн.

 

СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ

Винаги Ви информираме за изгодни пакети при ранно или last-minute купуване, както и можем да съдействаме за специално позициониране в оф- и онлайн без допълнително оскъпяване.

 

ПЪЛЕН МОНИТОРИНГ И ПОДРОБЕН ОТЧЕТ

Използвайки медия шопа на рекламна агенция ProDesign Вие получавате гаранцията за 100% мониторинг на Вашите излъчвания и публикации от началото – до края на кампанията. Ние ще следим за изпълняването на зададения медия план и  Ви гарантираме компенсации, в случай че медията не осигури договорените нива на насищане.

След края на кампанията ще Ви представим подробен отчет за нейното протичане, придружен с анализи и препоръки от наша страна. Предимството на такъв отчет е, че може да Ви послужи като междинен показател и основа за планирането на следващата Ви кампания.

 

 

За повече информация и базови цени на медиите, прегледайте списъка ни с рекламни тарифи.

 

Изпратете Вашето запитване за медия планиране сега.