Корпоративна идентичност

КАКВА Е РЕАЛНАТА СТОЙНОСТ НА КОРПОРАТИВНАТА ИДЕНТИЧНОСТ?

Редица проучвания доказват, че още от ранна детска възраст в съзнанието ни се запечатват стотици марки. Силата на познатата марка е оръжие, което реално влияе върху решението на потребители да изберат дадена стока/услуга пред друга. Ето защо Вашият бизнес има нужда от отличима и запомняща се идентичност. А първата стъпка е създаването на Вашето лого.

Разработването на графичен знак или т.нар. лого е прецизен процес, който отнема време и ресурси. Съветваме Ви обаче да гледате на тях като инвестиция в бъдещето на Вашия бизнес, защото създаването на една успешна идентичност ще Ви носи дивиденти години наред. Методологията на работния ни процес съдържа 4 последователни стъпки:

 

1. ПРОУЧВАНЕ

Това е фазата, в която се запознаваме с естеството на Вашия бизнес, предлаганите продукти/услуги, потребители и конкуренти.

 

2. ПЪРВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ

Т.нар. драфт предложения са следващата стъпка от процеса, в която Ви запознаваме с различните посоки на визуални подходи, които сме потърсили. На този етап важното е да се види идеята в „суров“ вид и да се избере най-добрата измежду всичките възможни варианти.

 

3. ФИНАЛНИ ВАРИАНТИ И РЕВИЗИИ

В тази предпоследна част от процеса избраната посока се финализира и изчиства след коментари от Ваша страна до получаване на крайния продукт – Вашето уникално лого!

 

4. ДОПЪЛНИТЕЛНИ МАТЕРИАЛИ

На финала разработваме цялата палитра съпътстващи елементи и материали, за да имате един консистентен и завършен бранд, който можете да развивате във всички възможни комуникационни канали. За целта предлагаме разработката на brand book, който включва:

  • Цветова гама
  • Типография (шрифтове)
  • Визитни картички
  • Бланкови листа
  • Пощенски пликове
  • Приложение в различни рекламни канали

 

Изпратете Вашето запитване сега.