Johnny 1

Струва ли си да ползвате известна личност за рекламно лице на бизнеса Ви?

Публикувано от Антоанета Ангелова на 9 Септември 2015 | Коментари

Етикети: , , , ,

Референциите са мощни основи. Положителните оценки на клиенти на Вашия сайт и публични материали са истинско доказателство пред бъдещите клиенти за това, че можете да изпълните обещанията си. Ако доволният клиент е знаменитост, още по-добре.

В следващите редове ще ви запознаем с история, която илюстрира силата на силната референция от известна личност.

 Даниел Томас разкрива как успява да убеди един щастлив клиент Sophie Ellis-Bextor, да се снима в рекламно видео на сайта му.

За последните седем години бизнесът на Даниел е да продава горещи вани онлайн. През това време той е продал хиляди горещи вани за всяко кътче на Великобритания, както и на територията на цяла Европа.

Като част от PR кампания, Даниел решава да потърси знаменитост за рекламно лице на своите продукти, но e шокиран от цената.

Мнения на клиенти

Връщайки се към своите PR усилия, Даниел решава да се концентрира върху признания и потвърждения от своята база данни от доволни клиенти. Докато търсел в мненията на клиентите си, го осенява идея. Какво, ако той вече има знаменитост като доволен клиент? Тогава би могъл да пита за реална обратна връзка, която може да използва като гаранция.

След тази идея започва отначало да преглежда своята база данни и да търси сред клиентите му за известни имена. Оказва се, че има доста такива клиенти. Даниел установява, че базата данни на бизнеса му включва редица известни спортисти, поп звезди и телевизионни водещи.

Клиенти „Звезди“

Даниел решава да се обади на всеки един от тези клиенти „Звезди“ и да ги попита лично дали са доволни от продуктите и услугите, които са получили от неговия екип. Всички отговори били положителни. Затова той решава да ги попита и дали биха били склонни да публикуват положителната си референция за неговата интернет страница, която да се използва за рекламни цели.

Редица от най-известните му клиенти го препратили директно към техните мениджъри, но Даниел ударил джакпота, когато се свързва с певицата Sophie Ellis-Bextor, „Звезда“ от Strictly Come Dancing. Sophie е купила хидромасажна вана през 2011 г. Тя с удоволствие се съгласява да помогне и дори се съгласява да заснемат референцията в дома й в Западен Лондон.

comments powered by Disqus