Branding Sketch 2

Фундаментално изследване на бранда: Част II – развитие на бранда

Публикувано от Антоанета Ангелова на 24 Юли 2014 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , , , ,

В първата част от статиите, посветени на фундаменталното изследване на бранда, се разглежда развитието на бранда и изследванията на стратегическото планиране. Във втората част ще се запознаете с това какви изследвания на марката трябва да се правят по време на процеса на създаване на марката. След определяне на позицията на Вашата марка се разработват конкретни елементи на идентичността.

Branding Sketch 3

Фундаментално изследване на бранда: Част III – промоции на бранда

Публикувано от Антоанета Ангелова на 24 Юли 2014 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , , ,

Досега в поредицата фундаментално изследване на бранда научихте как да използвате изследванията за развитието на марката и за създаването на марката. Сега е време да научите как се провеждат изследвания, които ще Ви помогнат да разработите ефективни промоции. Можете да създадете най-невероятни маркетингови промоции в света, но ако тези промоции не са точно за Вашата марка и аудитория, те няма да доведат до желаните от Вас резултати. Ето защо бранд изследванията са толкова важни за успеха на промоциите на бранда Ви.

aycucmprd07807004406

Нов рекламен формат от Yahoo комбинира красиви изображения и анимация

Публикувано на 18 Март 2014 | Новини от света

Вчера Yahoo представи нов рекламен формат - Yahoo Motion Ads. 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Loading