Branding Sketch 5

Фундаментално изследване на бранда: Част V – растеж и промяна на бранда

Публикувано от Антоанета Ангелова на 24 Август 2015 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , ,

Както научихте в част 1, част 2, част 3 и част 4 от серията „Фундаментално изследване на бранда“, брандовете, потребителите и пазарите се развиват непрекъснато. Това, което работи за Вашата марка днес, никой не може да гарантира, че ще работи и утре. Затова е важно да следите промените на средата (както и новите възможности, които се развиват в резултат на тези промени) чрез бранд изследвания, за да можете да се адаптирате и в дългосрочен план да останете успешни.

Branding Sketch 4

Фундаментално изследване на бранда: Част IV – възприятията за бранда и пазарната стойност на бранда

Публикувано от Антоанета Ангелова на 17 Август 2015 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , , ,

Какво мислят за Вашия бранд? Нараства ли пазарната стойност на Вашия бранд? Това са само два от въпросите, на които трябва да можете да отговорите за Вашия бранд, дори и със затворени очи. За да получите тези отговори, трябва да провеждате бранд изследвания. Не можете да измерите ефективността на Вашия бранд, без да знаете какво мислят хората за него. Проучването на възприятията на бранда Ви и пазарната му стойност са във фокуса на настоящата статия.

2015.05.15

Ролята на мобилната реклама през 2015 година

Публикувано от Антоанета Ангелова на 15 Юли 2015 | Новини

Етикети: , , , ,

В световен мащаб има 2,4 милиарда интернет потребители, от които 1,5 милиарда души имат достъп през мобилните си устройства.
Например в Индия 81% от населението използва мобилни телефони, 10% използват смартфони, 9% - мултифункционален телефон, 3% - таблети. В тази държава се наблюдава, че проникването на мобилни устройства, които използват интернет, е по-високо от действителните мобилни потребители, именно там е и най-големият потребителски пазар на маркетинг, базиран на интернет. Мобилните тенденции в Индия се увеличават в резултат на бума на постоянното усъвършенстване на смартфоните. Маркетингът ще започне все повече и повече да се осъществява чрез мобилни устройства, а причините за това са логични:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Loading