social Fb

Facebook – новият дом за твоя бизнес

Публикувано от Нина Пехливанова на 6 Април 2017 | Коментари

Може би сте чували за голямото значение на Facebook и силата на социалната медия, ако желаете да разширите бизнеса си. Логично, по-голямата база от потребители създава възможност за откриване на нови клиенти. Но всъщност Facebook маркетингът изисква съвършено нови познания в рекламата.
За да започнете да виждате резултатите от професионалната поддръжка на Facebook акаунт, ще споделим с вас някой хитрини за това какво трябва да се прави и какво не, когато позиционирате бизнеса си онлайн в социалните мрежи.

 

pluss

Разпознаваема профилна снимка

За да бъдете разпознаваеми във Facebook, е важно да бъдете лесно откриваеми и, разбира се, харесвани. Тъй като профилната ви снимка се позиционира на най-видимото място във вашия профил и съпътства всички ваши публикации, трябва да бъдете сигурни, че ви описва по най-добрия начин и феновете ще я асоциират с марката ви. Един от най-честите похвати и признаваме наистина успешен е да използвате логото си за профилна снимка.

 

minuss

Празна секция „За“ (Abоut) 

Първото нещо, което виждат потребителите във вашата Facebook страница, е секция “about”, поради специфичното й разположение точно под профилната ви снимка. Уверете се, че информация, която сте написали за вашата организация, е коректна и отговаря на всички въпроси, които могат да зададат бъдещите ви клиенти – какво продавате, какъв е вашияt уеб сайт, как могат да се свържат с вас и да разберат повече.

 

plussЕдинна маркетингова кампания

Обвързването на повече от един елемент от Facebook комуникацията по време на кампания може да гарантира успеха й. Координирайте трите най-видими елемента от вашата Facebook страница – актуалната публикация, закачения пост (pin post) и бутона CTA (call to action) през периода на вашата кампания.

 

minuss
Използване на фалшив профил

Фалшивите профили са напълно в противовес с реда и условията на Facebook, затова просто не ги създавайте.

 

plussНасочени органични публикации

Насочването във Facebook към определен таргет не е задължително да е само в платеното съдържание. С умел копирайт в планираните месечни публикации можете да насочвате определена информация към конкретни сегменти от вашите почитатели. Лесно можете да събирате органични мнения по възраст, пол, образование и т.н. Специфичното насочване със сигурност ще генерира по-висока ангажираност.

 pluss

Често публикуване

Признаваме, че Facebook феновете реагират по различен начин на активността на корпоративните страници. Възможно е да натоварите своите клиенти, ако публикувате по няколко пъти на ден. Вместо това вложете повече време в изработката на по-качествени постовете.

 

plussИзползване на URL адреси

Няма как да подобрите представянето си във Facebook, ако не го следите и анализирате. За да разберете как вашите съобщения влияят на потребители и какъв трафик създават към вашия уебсайт, заложете проследяващи URL адреси с UTM кодове, за да определите кои постове са успешни и кои не чак толкова. След това използвайте активно информацията.

 

minussПренебрегване на мултимедийните публикации

Може би сте го чували и преди, но нека го кажем отново и подчертаем дебело. Визуалното съдържание е от съществено значение за постигане на успех в социалните медии.
Редица изследвания показват, че използването на визуално съдържание във Facebook кампании може да генерира до 65% по-голяма ангажираност.

 

plussПубликации в определени часове

Най-доброто време за публикуване на постове във Facebook зависи от аудиторията ви. Направете си експеримент, за да откриете в кой момент от деня вашата публика е най-активна, и го използвайте.

 

minussБавна реакция

Знаете ли, че 42% от потребителите, които се оплакват в социалните медии, са чакали повече от 60 минути за реакция към запитването им? От друга страна, игнорирането на негативни мнения е възможно да създаде гняв или разочарование. Така че отделяйте достатъчно време през деня, за да отговорите на всички отправени въпроси. Ако нямате възможност за това, се доверете на рекламна агенция.

 

plussПодсилване на успешни органични публикации

За да получите по-добра възвращаемост на инвестицията в boost post (подсилване на постове), финансирайте пост, който има добро органично представяне. По този начин ще бъдете сигурни, че съдържанието се възприема добре и със сигурност ще привлече нови хора във вашата страница.

 

minussПредположения

Знаем, че последното нещо, което искате е да се слеете с безпорядъка от информация, която потенциалният ви клиент получава в своите новини. Ако една стратегия работи добре за една индустрия, това не означава, че ще работи добре за вас. Никога не предполагайте, а тествайте кое работи най-добре за вас.

Какво се случва във вашата Facebook страница? Споделете най-добрите си съвети с нас в коментарите.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

comments powered by Disqus