AdobeStock 114342803 Converted2

5 причини брандът ви да е активен в Инстаграм

Публикувано от Йоана Колева на 23 Май 2017 | Коментари

 

Чували сме, че една снимка казва повече от 1000 думи и по максимата на Мечо Пух, искаме колкото повече, толкова повече – това е и принципът на Инстаграм. В най-визуалната социална медия всеки ден се качват по 70 млн. снимки. Представете си колко думи са това и колко възможности за реклама на бизнеса ви.

Ето ви (поне) 5 причини да включите Инстаграм в своя комуникационен микс:

 

  1. Нисък разход за маркетингова стратегия

    Tова, което ви трябва е телефон с камера и въображението ви. Едни от най-успешните брандове в Инстаграм Nike и Starbucks ни показват как се прави - със снимки на продуктите им в реална среда, почти необработени, близко до техните клиенти. Добрата снимка с телефон печели пред безупречната професионалната фотография тук със своята автентичност и с това, че се скъсява дистанцията между последователите на марката и рекламирания продукт.
  2. Мрежата с най-голям енгейджмънт

    За разлика от Facebook и Twitter, които постоянно сменят настройки и интерфейс, Инстаграм успява да запази сравнително опростена структура с фокус единствено върху визуалното съдържание. Потребителят скролва и вижда снимките една по една, а това му дава възможността да ги възприеме по-добре, без да се разсейва от реклами и други постове - това от своя страна превръща Инстаграм в платформата с най-висок процент интеракция със съдържанието – харесвания, коментари, споделяния. А какво повече може да иска един бранд?
  3. Потребителите ви прекарват 15 мин. средно на ден там

    За вас това значи ежедневна възможност да изградите емоционална връзка със своята аудитория. Ако не сте, където е тя всеки ден, доброволно се отказвате от шанса да спечелите вниманието и интереса й. Според прогнози на бизнеса, присъствието на брандовете в Инстаграм през 2017 се очаква да достигне 70%. Ако не сте в тази бройка, рискувате да останете в сляпото петно на потребителите.
  4. Помага да ‘хуманизирате‘ бизнеса си

     Ако вашите последователи не откриват във бранда ви нещо, с което да се свържат емоционално, те трудно биха останали лоялни към вас. Покажете им лицата зад марката, историите, трудностите, бъдете отворени и честни – това изгражда близка връзка и ви показва в друга светлина, като приятел, а не просто като бездушен бизнес, който гони продажби.
  5. Генератор на лийдове

    75% потребителите разглеждат уебсайта на компанията след като са видели рекламен пост в Инстаграм, а 60% казват, че са научили за продукт или услуга от пост в тази медия.

 

Най-близък контакт с желаната аудитория, милиони потребители, малка инвестиция, най-голям енгейджмънт – с това са хвали социалната медия Инстаграм, базирана изцяло на визуално съдържание.Трябват ли още причини? Да? Заповядайте: Хората помнят 80% от това, което видят, 20% от това, което прочетат и 10% от това, което чуят - оставяме сметките на вас. Искате ли да бъдете запомнени?

comments powered by Disqus