AdobeStock 114342803 Converted2

5 причини брандът ви да е активен в Инстаграм

Публикувано от Йоана Колева на 23 Май 2017 | Коментари

 

Чували сме, че една снимка казва повече от 1000 думи и по максимата на Мечо Пух, искаме колкото повече, толкова повече – това е и принципът на Инстаграм. В най-визуалната социална медия всеки ден се качват по 70 млн. снимки. Представете си колко думи са това и колко възможности за реклама на бизнеса ви.

Ето ви (поне) 5 причини да включите Инстаграм в своя комуникационен микс:

 

  1. Нисък разход за маркетингова стратегия – това, което ви трябва е телефон с камера и въображението ви. Едни от най-успешните брандове в Инстаграм Nike и Starbucks ни показват как се прави - със снимки на продуктите им в реална среда, почти необработени, близко до техните клиенти. Добрата снимка с телефон печели пред безупречната професионалната фотография тук със своята автентичност и с това, че се скъсява дистанцията между последователите на марката и рекламирания продукт.
  2. Мрежата с най-голям енгейджмънт - За разлика от Facebook и Twitter, които постоянно сменят настройки и интерфейс, Инстаграм успява да запази сравнително опростена структура с фокус единствено върху визуалното съдържание. Потребителят скролва и вижда снимките една по една, а това му дава възможността да ги възприеме по-добре, без да се разсейва от реклами и други постове - това от своя страна превръща Инстаграм в платформата с най-висок процент интеракция със съдържанието – харесвания, коментари, споделяния. А какво повече може да иска един бранд?
  3. Потребителите ви прекарват 15 мин. средно на ден там – за вас това значи ежедневна възможност да изградите емоционална връзка със своята аудитория. Ако не сте, където е тя всеки ден, доброволно се отказвате от шанса да спечелите вниманието и интереса й. Според прогнози на бизнеса, присъствието на брандовете в Инстаграм през 2017 се очаква да достигне 70%. Ако не сте в тази бройка, рискувате да останете в сляпото петно на потребителите.
  4. Помага да ‘хуманизирате‘ бизнеса си – Ако вашите последователи не откриват във бранда ви нещо, с което да се свържат емоционално, те трудно биха останали лоялни към вас. Покажете им лицата зад марката, историите, трудностите, бъдете отворени и честни – това изгражда близка връзка и ви показва в друга светлина, като приятел, а не просто като бездушен бизнес, който гони продажби.
  5. Генератор на лийдове - 75% потребителите разглеждат уебсайта на компанията след като са видели рекламен пост в Инстаграм, а 60% казват, че са научили за продукт или услуга от пост в тази медия.

 

Най-близък контакт с желаната аудитория, милиони потребители, малка инвестиция, най-голям енгейджмънт – с това са хвали социалната медия Инстаграм, базирана изцяло на визуално съдържание . Трябват ли още причини? Да? Заповядайте: Хората помнят 80% от това, което видят, 20% от това, което прочетат и 10% от това, което чуят - оставяме сметките на вас. Искате ли да бъдете запомнени?

comments powered by Disqus