Newspaper1

4 вида рекламни хедлайни, които привличат вниманието

Публикувано от Антоанета Ангелова на 6 Ноември 2015 | Коментари

Етикети: , , ,

Заглавието е най-важната част от всяка принт реклама. Повечето хора четат само заглавието, а хората, които избират да прочетат цялата реклама, ще го направят на базата на хедлайна. Направете представянето на Вашите реклами по-добро с помощта на тези четири вида хейдлайни.

Акцентите са най-важната част от печатна реклама.

Интересен факт е, че известният рекламен мениджър Дейвид Огилви и автор на „Изповедите на един рекламен мениджър“ е казал, че четири от всеки пет души четат само заглавията. Нищо повече.

И ако хората могат да си избират, дали да прочетат останалата част от рекламата, те ще вземат това решение въз основа на хедлайна.

Това е тежък товар, който се слага на едва няколко думи.

Но преди да вземете присърце и да тествате Вашите умения за писане хедлайни, съществуват няколко "основни видове", които са се доказали, че продават продукти и услуги отново и отново. По-долу са четири от най-мощните и най-лесните за изпълнение.

1. „Как да …“

Всеки обича заглавие „как да…“. Как да откажем цигарите за 30 дни или как да си върнете парите обратно? Как да напишете роман за 30 дни? Как да отслабнете бързо?

Защо тези заглавия работят толкова добре? Защото те обещават решение на проблемите на Вашите клиенти. Защо иначе толкова много документални книги имат „как да…“ в заглавието си? Въпросът „ как да…“ обръща внимание на необходимост, ако в момент, в който вие изпитвате необходимост, Ви се появи такъв хедлайн, то Вие се чувствате почти принудени да вземете книгата и да я погледнете. Или, в случая на маркетинговите материали или изделия, същата тази естествена нужда и любопитство може да Ви примами да продължавате да четете, за да откриете отговора.

2. Въпрос

В тези заглавия очевидно се задава въпрос. Ако искате този вид хедлайн да работи, то по-добре да зададете въпрос, на който Вашите клиенти търсят отговор. Възможно ли е да харчите твърде много за Вашата автомобилна застраховка? Ще се провали ли брака ви? Знаете ли какво да правите, ако катастрофирате?

Каквото и да правите, не задавайте въпрос, за който само Вашият бизнес се грижи. Нещо като: Знаете ли какво нашата компания прави напоследък? Съсредоточете се върху ползата за клиента.

3. Топ десет причини

Добре, не трябва да бъде десет причини или дори най-важните причини. Но точно както всеки обича хедлайни от вида „как да…“, хората също обичат и десет причини.

Четирите заглавия, които работят. Пет начина да се поправи счупена тоалетна. Седем предупредителни знака, че къщата ви може да Ви разболява.

Отново, клиентите виждат ползите веднага. Плюс това, те знаят точно какво получават – толкова много причини за нещо, което те намират за своя необходимост.

4. Препоръки

Това заглавие използва думи на Вашите клиенти, за да продавате Вашите продукти или услуги. Тази практика е много успешна, защото хората виждат доказателство, че Вашият продукт или услуга прави това, което е трябвало да направи. Ако се използва правилно (което означава, че хора вярват, че наистина е препоръка от Ваш клиент), то може да бъде много ефективна стратегия.

Ако изберете това заглавие, сложете го в кавички, така че да е очевидно, че това е препоръка. И използвайте думи на клиентите толкова, колкото можете, така че да звучи автентично.

За професионална помощ при създаване на хедлайни, обърнете се към нас в контактната ни форма тук.

comments powered by Disqus