CroppedImage800600 Alukonigstahl 1

10 начина да привлечете посетители към щанд си

Публикувано от Антоанета Ангелова на 14 Септември 2015 | Коментари

Етикети: , , , ,

Как да привлечете посетителите на изложбения Ви щанд? Когато участвате на търговско изложение, как може да се уверите, че Вашият щанд привлича правилните гостите? Разгледайте внимателно следните съвети:

1. Предложете най-подходящия вид и усещане.

Вашият щанд е Вашата витрина – директна покана за Вашите бъдещи клиенти и партньори да „Влязат“. От жизненоважно значение е да се уверите какви са Вашите цели на изложението – продажби, маркетинг или корпоративен имидж – при всяка една от посочените възможности обликът на Вашия щанд може да бъде различен. Изберете табели, плакати и продукти, за да покажете какво желаете да предадете на посетителите.

2. Запомнете, че малкото също е красиво.

Участието в търговските изложения е за големи амбиции, а не за огромни бюджети. Изборът на пространство, което ще отговаря на Вашата цел, може да бъде предизвикателство; твърде често, хората се увличат по идеята, че размерът е по-добре от фокуса. Малки щандове могат да работят дори по-добре, ако са целенасочени и разработени добре.

3. Постройте щанда предварително.

Построяването на Вашия щанд на работното Ви място преди търговското изложение ще спести време и ще Ви даде представа за пространството, което ще заема. По този начин ще видите какво може да включва и какво ще е необходимо да добавите.

4. Кажете на хората това, което искате.

Създайте ясен, кратък и консистентен бриф за строителите на щанда. Обяснете Вашите основни цели за изложението и се уверете, че Вашата цел е и тяхна.

5. Проявете творчество.

Експериментирайте с осветление, озвучаване и екрани, електронни презентации, постери и табели. Изследвайте пътят, който посетителите около щанда могат да направят, за да видите това, което те биха могли да видят – както от близо, така и от разстояние. Уверете се, че няма твърде много текст, който да се чете (защото ще бъде невъзможно за хората от разстояние). Също така се уверете, че няма визуално претоварване.

6. Придържайте се към Вашия бюджет.

Участието в търговските изложения не е за изразходване на чували с пари, като винаги закупувате нови материали. Вижте кои от мебелите във Вашите помещения биха могли да се използват и за Вашия щанд.

7. Пазете се дребни предмети.

Много пари се харчат за промо подаръци, които не се отнасят до съобщението или марката. Те често се оказват на пода на изложението или забравени в чекмеджето на бюрото. Ако искате да се раздават подаръци, изберете подходяща и запомнящи се, директно свързани с Вашия бизнес.

8. Чат с организатора на събитието.

Уверете се, че организаторът на събитието разбира Вашия бизнес характер и изисквания. Поставянето на щанда на място може да бъде от решаващо значение за Вашата целева аудитория. Предварително обсъдете Вашите изисквания с организатора и преговорете за възможно най-доброто местоположение на Вашия щанд на цена, която можете да си позволите.

9. Вземете правилните хора.

За събитието внимателно изберете членовете на екипа Ви, които ще участват. Много от изложителите използват "кука" кандидат (някой, който привлича хората към щанда), или "хостеси" (които да приканват хората да посетят Вашия щанд). Ако нямате желание или възможност за нито едно от двете, просто се уверете, че Вашият отбор остава активен и приятелски настроен. Някои изложители привличат участници чрез сетивни трикове – всички искаме да чуем, видим, докоснем, вкусим или помиришем.

10. Не забравяйте да кажете на хората!

След като сте създали страхотен щанд, не забравяйте да кажете на хората, че ще участвате в конкретно търговско изложение. Качете банери на Вашия уебсайт, които съдържат покана за клиенти, за да отидат и да Ви посетят на щанда. Изпратете новини до редовни клиенти по имейл. Присъединете се към маркетинговите дейности на организаторите на събитието и работете в тясно сътрудничество с тях за увеличаване на публичността, дори свържете името на Вашия бизнес със самото събитие.

Ако се нуждаете от професионална помощ за изграждане на изложбен щанд, разгледайте портфолио ни и се свържете с нас.

comments powered by Disqus