online advertising

Митове за онлайн рекламата

Публикувано от на 4 Март 2014 | Коментари

Що се отнася до рекламата в интернет пространството, все още има компании, които подхождат скептично. Ето и 3 от основните им притеснения:

 

  • Това е спам/измама

За да не бъдете индентифицирани като спам е важно да подходите с нужното ниво на професионализъм. Ако Вашата цел не са кликовете на всяка цена, тогава онлайн рекламата може да работи за Вас. Затова е нужно да познавате  своята таргет аудитория и да ѝ предложите това, от което се нуждае - правилното съобщение и важната информация, поднесени по интересен и креативен начин.

 

  • Скъпа е

Несъмнено ще Ви излезе солено,  ако искате да брандирате началната страница на Yahoo за един ден. Само около 450 000 долара.

В случай че не се целите толкова безразсъдно високо, може да постигнете успех със значително по-малко. Предимство на онлайн рекламата пред тази в стандартните медия канали като телевизията и радиото е, че може да достигнете до многохилядна таргетирана аудитория, и при това на разумни цени.

 

  • Не работи

Няма унифицирана формула за успех в онлайн рекламата. Както всичко останало, понякога тя ще работи, понякога - не. Но Вие може да поправите това.

Първо, дефинирайте целите си - какво, на кого, как, колко, къде. Не губете пари и време, представяйки рекламата си пред грешната публика. Таргетирайте!

Веднъж стартирали е важно да следите внимателно резултатите на своята кампания и ако нещо в нея куца - променете го.

comments powered by Disqus