SetWidth790 adag

Защо да работите с рекламна агенция?

Публикувано от на 30 Декември 2013 | Коментари

Етикети: , , ,

Как планирате свойте рекламни активности?

Едва ли има компания, която не планира или не извършва рекламни активности. Някои фирми се ограничават до раздаване на флаери и безплатни обяви, други планират мащабни рекламни кампании в медии, трети пък рекламират само онлайн.
В зависимост от бизнеса, компаниите у нас менажират своята реклама по няколко начина:

  • управителя взема сам решения за рекламни активности
  • ръководството делегира задачи на маркетинг специалиста във фирмата
  • разполагат с цял маркетингов или рекламен отдел

С какво би ви помогнала работата с рекламна агенция?

И в трите горепосочени ситуации работата с рекламна агенция би допринесла за увеличаване ефективността на вашата реклама. Питате се защо?

Професионалния подход на рекламните агенции се изразява най-често в доброто анализиране на продуктите и услугите на брандовете, които обслужва. Прецизния анализ дава възможност дадена рекламна кампания да се организира максимално ефективно във всичките и етапи – поставяне на цели, проучване на пазара, изследване на таргет групи, криейтив, дизайн и производство на рекламни спотове и материали.

Как да изберете рекламна агенция?

Moже да познаете добрата рекламна агенция по няколко признака още на първа среща:

  • качеството на клиентите и периода, в които ги обслужват
  • вариетивността и нивото на портфолиото
  • постигнати резултати за предишни и настоящи клиенти
  • дали са отделили време да се запознаят предварително с вашата компания

В заключение нашия съвет е да използвате разумно услугите предлагани от рекламните агенции. Също така е важно да им дадете шанс (време и достатъчен бюджет), за да реализират поставените цели. Преди да направите вашия избор помислете добре дали най-ниската цена обявена за вашата рекламна кампания е непременно най-добра.

comments powered by Disqus