media shop

Защо да пазарувате от медия шоп?

Публикувано от на 21 Февруари 2014 | Коментари

Етикети: , , , ,

Рекламата, която Ви заобикаля - рекламното каре във вестника; 30-секундният TV спот след първото полувреме на мача; рекламата, която чувате по радиото, докато сте в задръстване, дори банерът, който изскача върху екрана Ви, докато сърфирате в Интернет - всичко това може да определим като резултат от закупуване на рекламно пространство и време.

И да, всеки може да го направи. Тогава защо да се обърнете към рекламна агенция, и в частност - към медия шоп, за да покажете своята реклама?

 

  • Реклама на най-добрите цени 

Безспорно едно от най-големите преимущества на пазаруването от медия шоп е  гаранцията, че ще получите отлични условия на най-добрите цени.

Цел на всяка добра рекламна агенция, която предлага медия закупуване, е договорянето на големи отстъпки и бонус излъчвания, така че Вашата реклама да достигне до повече хора без това да Ви коства допълнителни средства. Освен това на база на изградени добри партньорски отношения, рекламните агенции получават от медиите преференциални условия.

  

  •  Експертни решения

Зад всеки медия шоп стои екип от професионалисти, който познава всички аспекти на медия закупуването – от планирането до осъществяването на рекламната кампания.

Бъдете сигурни, че ще получите експертен съвет за  възможностите за реклама,които най-добре пасват на Вашия бранд . Благодарение на опита, различните методи на проучване и анализ, маркетинг експертите ще таргетират потенциалните Ви клиенти и ще определят  чрез коя медия може да достигнете до максималния брой хора с минимални усилия.

Следващият етап включва създаването на стратегия, в която Вашите цели са дефинирани, и внимателното планиране на кампанията: къде да рекламирате, кога и дали да използвате микс от различни медии.

  

  • Мониторинг 

Използвайки медия шоп Вие получавате гаранция за пълен мониторинг на Вашите излъчвания и публикации от началото  до края на кампанията. Също така може да бъдете спокойни, че ако медията не осигури договорените нива на насищане, ще получите компенсации.

След края на кампанията рекламната агенция ще изготви и ще Ви предостави подробен отчет за протичането на кампанията, който ще съдържа и анализи и препоръки. Така ще имате ценна основа в планирането на следващата Ви кампания.

 

 

Може да разгледате и нашия медия шоп тук.

 

 

 

 

 

 

comments powered by Disqus