2015.05.15

Ролята на мобилната реклама през 2015 година

Публикувано от Антоанета Ангелова на 15 Юли 2015 | Коментари

Етикети: , , , ,

В световен мащаб има 2,4 милиарда интернет потребители, от които 1,5 милиарда души имат достъп през мобилните си устройства.
Например в Индия 81% от населението използва мобилни телефони, 10% използват смартфони, 9% - мултифункционален телефон, 3% - таблети. В тази държава се наблюдава, че проникването на мобилни устройства, които използват интернет, е по-високо от действителните мобилни потребители, именно там е и най-големият потребителски пазар на маркетинг, базиран на интернет. Мобилните тенденции в Индия се увеличават в резултат на бума на постоянното усъвършенстване на смартфоните. Маркетингът ще започне все повече и повече да се осъществява чрез мобилни устройства, а причините за това са логични:

Проникване на т.нар. шеар устройства:

Общият брой на рекламни възможности, достъпни за пазара, е огромен. SMS, реклами от типа „обадете се“, базирани в интернет реклами, базирани в приложения реклами и други. Машините на таргетираната рекламата набелязват конкретни потребители с помощта на Google, FB и Twitter, фокусират рекламите и ги разпространяват по контролиран начин. Поради всички тези фактори рекламната индустрия е настроена за революция в мобилната реклама.

Микро съдържание:

Шест-секундно видео или Snapchat снимка с ясно послание са способни да постигнат много по-висока ефективност за Вашата марка, отколкото можете да си представите. Така микро съдържанието е жизнеспособно и заема важна част в днешния мобилен пазар, особено в рекламното пространство. Мобилността заема центъра на сцената, а броят на мобилните потребители се разраства, както никога до сега. С по-нови методи и повече възможности, мобилната реклама ще стане определяща за маркетинга.

Хибридни приложения и смартфони:

Има и толкова много други причини, поради които маркетингът с хибридни приложения е в полза за малките предприятия. Основополагаща причина е, че използването на този вид маркетинг поставя малкия бизнес на същото конкурентно ниво както големите корпорации, защото всички използват интернет.

Таргетиране спрямо местоположение:

Мобилната рекламата прави възможно използването на GPS за определяне на местоположението на потребителите. Сътрудничеството на местно кафе с мобилна реклама ще бъде добре за увеличаване на потребителите на местния бизнес. За бизнес, базиран в интернет, използването на талони с отстъпки ще привлече повече клиенти и популярност, от колкото може да постигне изпитаният и ефективен метод „от уста на уста“. Мобилната реклама като метод за рекламиране на стартиращ бизнес може да бъда много ефективна, ако има приложение, което е специално проектирано за бизнеса и ангажира клиентите по специален начин.
От всичко посочено до тук може да се направи изводът, че мобилните устройства са най-подходящият избор за фокусирано рекламиране на Вашия бизнес.

Ние можем да Ви предложим както мобилна реклама, така и дизайн и разработка на мобилни приложения, за повече информация вижте тук .

comments powered by Disqus