linked ads

LinkedIn спечели близо половин милиард долара от реклами през изминалата година

Публикувано от Стефани Величкова на 12 Февруари 2015 | Коментари

Етикети: , , , ,

През четвъртото тримесечие на изминалата 2014 година приходите на LinkedIn от реклами достигнаха 153 милиона щатски долара, което е с 56% повече спрямо миналогодишните статистики. Печалбите за годината от „маркетингови решения“, както наричат рекламната дейност, се равняват на 454,5 милиона -  с 46% повече от тези за предходната. Равнявайки се на 24% от общите доходи на социалната мрежа те са с 2% повече от тези за 2013 година.

Услугата „sponsored updates“ , която позволява на рекламодателите да публикуват своите блог постове в началните страници на потребителите има значителен принос към развитието на LinkedIn рекламата. По време на конференция с инвеститори, главният изпълнителен директор на социалната мрежа Джеф Уайнър обяви, че една трета от печалбите в тази сфера се дължат на контент маркетинга, а през последните месеци на 2014 година социалната мрежа е обслужвала близо 5 000 рекламодатели.

Освен, че запозна инвреститорите с възходящото развитие на уебсайта, Джеф Уайнер не пропусна да изтъкне новата опция на LinkedIn,  предоставяща възможност на потребителите да публикуват дълги блог постове, която само през първата седмица от февруари е довела до повевече от 50 000 нови публикации.

В края на годината броят на LinkedIn  „членовете“, както компанията нарича потребителите си, достигна 347 милиона.

Най – голямата новина около рекламната дейност на социалната мрежа обаче тепърва предстои.

През юли, 2014  LinkedIn закупи Bizo – маркетинг платформа, която позволява на B2B маркетолозите да идентифицират и достигнат до своята аудитория чрез маркетинг съобщения в мрежа от над 3 000 професионално насочени уебсайтове.

Сега LinkedIn планира да интегрира нови продукти, обвързани с дейността на Bizo, които да предложат на потребителите на социалната мрежа повече маркетинг решения, чрез които те да реализират целите си.

„След успеха ни със спонсорираното съдържание и нейтив рекламите... нашите партньори, предлагащи маркетинг решения, ще имат шанса да развият възможностите в и извън LinkedIn, както в  десктоп, така и в мобилна среда.“ – отбелязаха ръководителите на компанията.

comments powered by Disqus