Untitled 1

Резултатно ориентиран маркетинг - Creativе част 2

Публикувано от Дарина Петрунова на 16 Август 2016 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , ,

                                       .          
   

част 2 : Изграждане на творческата концепция

 

brand image2

Възхищение към марката : Защо някои марки са харесвани безусловно и какво можем да научим от тях?

Публикувано от Дарина Петрунова на 27 Юли 2016 | Бранд мениджмънт

Етикети: , , , ,

Представете си следната ситуация: часове ви делят от Вашата мечтана екскурзия из Европа. Френските лозя. Швейцарските планини. Гръцки острови. Планирали сте цялата си ваканция и не можете да чакате повече. Точно на излизане обаче разбирате,че самолетът, който е трябвало да ви отведе в рая, е бил задържан заради механичен проблем (това е по вина на Вашата авиокомпания!) И вие не можете да отпътувате до утре.

1 2 3 4
Loading